Tens experiència en gestió administrativo/a i atenció al client? Tagrada treballar en entorns dinàmics i coordinar-te amb diferents departaments?
Una empresa sòlida de la zona de Figueres busca incorporar una persona organitzada, amb bon tracte i capacitat de comunicació per donar suport a les tasques administratives i comercials de loficina.
Contracte inicial per ETT amb possibilitat dincorporació estable
Horari intensiu els divendres i jornada partida de dilluns a dijous. Divendres: 08:00 a 14:00.
Si tens coneixements dofimàtica, experiència en atenció comercial i valors com la empatia, lorganització i la proactivitat... aquesta oportunitat és per a tu!
Requisitos
Coneixements de informatica (paquet office, gestió documental, gestió correus electrònics)
Habilitats per comunicar-te amb claredat i empatia
Es valorarà coneixements de idiomes; Francès i Angles
Capacitat de organització i atenció al detall
Experiència prèvia amb atenció comercial i/o administració (3 anys)
¿Qué ofrecemos?
Incorporació estable a empresa solida
Bon ambient de treball
Formació inicial
Retribució segons vàlua i experiència