Tens experiència com a Administratiu/va Back Office? T'interessa incorporar-te a una important empresa del sector de l'elevació? Si la resposta és sí, aquesta oferta és per a tu!
Estem cercant a un/a Administratiu/va Back Office per una empresa ubicada a Salt. Es dediquen a oferir lloguer de plataformes elevadores, i les teves funcions seràn les següents:
-Registrar i entrar les comandes.
-Donar suport administratiu al comercial.
-Redacció de les ofertes comercials.
-Elaboració de pressupostos pel client.
-Control de la disponibilitat de la maquinària de lloguer.
-Control amb els xòfers per entregar i recollir les màquines.
-Cobrament.
-Atenció al client presencial i telefònica.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
- Residècia pròxima al lloc de treball.
- Domini d'eines ofimàtiques.
- Experiència previa en lloc de treball similar.
¿Qué ofrecemos?
- Contracte per empresa.
- Salari segons vàlua del candidat.
- Horari de dilluns a dijous partit (amb certa flexibilitat), i divendres intensiu de 8-15h. Possibilitat d'intensiu durant l'estiu.