Estàs buscant un nou repte professional? Has treballat anteriorment com a Administratiu/va de racanvis? Si és així, aquesta oferta és per a tu!
Des d'Adecco estem cercant un nou perfil per una important empresa d'Olot. Un requisit indispensable és un bon nivell d'anglès, ja que s'utilitza diariament.
Funcions:
Recepció de comandes del client i introducció al sistema SAP.
Seguiment del correu electrònic del departament de recanvis.
Elaboració i tramitació dofertes de recanvis.
Creació de factures proforma.
Sol·licitud de cotitzacions de transport al departament de logística.
Control i actualització de canvis de divisa al sistema.
Comunicació amb els departaments tècnics per obtenir referències i informació necessària.
Tramitació i seguiment de garanties.
Gestió dordres de fabricació: assignació de tècnics i seguiment.
Coordinació de reparacions internes i externes de material.
Tramitació de devolucions i seguiment de comandes parcials.
Gestió i resolució dincidències relacionades amb recanvis i comandes.
Seguiment de comandes pendents i incidències obertes.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
- Grau en Administració i Direcció d'Empreses, o Economia. Grau Superior en Comerç internacional o similar.
- Idiomes: català, castellà i anglès alt.
- Experiència 2-3 anys realitzant funcions similars.
- Carnet de conduir B i vehicle propi.
- Valorable: habilitat danalitzar informació tècnica com interpretació de plànols i
instal·lacions industrials complexes.
- Informàtica: coneixement del paquet Office i correu electrònic, SAP i CRM.
¿Qué ofrecemos?
- Contractació directament per empresa.
- Jornada completa de dill-div.
- Incorporació immediata.
- Formació i beneficis socials com gimnàs, i assegurança mèdica.