ADMINISTRATIU/VA PER EXPORTACIÓ I SERVEI AL CLIENT

  • Jornada
    Tiempo completo
  • Tipo de contrato
    Temporal
  • Experiencia
    De 1 a 2 años
  • Localidad
    La Canya - Sant Joan Les Fonts
  • Num. Vacantes
    1
  • Referencia
    4A41DC7C-9719-08E0-22CD-F9328E3DCE67

Empresa industrial de la Garrotxa, busca incorporar un/a administratiu/va per reforçar el departament d'exportació i atenció al client.
Horari: de dilluns a divendres, de 08:00 h a 17:00 h (amb 1 hora per dinar)
T'interessa? Apunta't!

Requisitos
CFGM o CFGS en administració, comerç, logística o similar.
Nivell d'anglès mínim B2.
Bon domini d'eines ofimàtiques (Excel, Outlook...).

¿Qué ofrecemos?
Funcions principals:
Gestió de comandes internacionals: recepció, tramitació i seguiment.
Coordinació logística: organització d'enviaments, contacte amb transportistes, preparació de documentació (albarans, factures, CMR, documents duaners...).
Atenció al client internacional: consultes, incidències i seguiment postvenda.
Suport administratiu al departament comercial i d'exportació.
Introducció i actualització de dades a ERP/CRM.
Coordinació amb producció, magatzem i comptabilitat.
Gestió de documentació relacionada amb certificacions i requisits internacionals.