Empresa industrial de la Garrotxa, busca incorporar un/a administratiu/va per reforçar el departament d'exportació i atenció al client.
Horari: de dilluns a divendres, de 08:00 h a 17:00 h (amb 1 hora per dinar)
T'interessa? Apunta't!
Requisitos
CFGM o CFGS en administració, comerç, logística o similar.
Nivell d'anglès mínim B2.
Bon domini d'eines ofimàtiques (Excel, Outlook...).
¿Qué ofrecemos?
Funcions principals:
Gestió de comandes internacionals: recepció, tramitació i seguiment.
Coordinació logística: organització d'enviaments, contacte amb transportistes, preparació de documentació (albarans, factures, CMR, documents duaners...).
Atenció al client internacional: consultes, incidències i seguiment postvenda.
Suport administratiu al departament comercial i d'exportació.
Introducció i actualització de dades a ERP/CRM.
Coordinació amb producció, magatzem i comptabilitat.
Gestió de documentació relacionada amb certificacions i requisits internacionals.