Tapassiona l'atenció al client i el món de les assegurances? Busques una oportunitat estable on puguis créixer professionalment i formar part dun equip compromès, col·laboratiu i innovador? Aquesta posició és per a tu!
Com a Assessor/a Comercial, la teva missió serà oferir una atenció personalitzada a clients i potencials clients, tant de manera presencial com telefònica, identificant les seves necessitats i proposant solucions a través duna àmplia gamma de productes i serveis.
Quines seran les teves responsabilitats?
- Atenció personalitzada a clients i potencials clients.
- Presentació i argumentació de productes i serveis.
- Elaboració de pressupostos adaptats a cada client.
- Detecció de necessitats mitjançant escolta activa i empatia.
- Acompanyament al client durant tota la seva experiència amb lempresa.
A Adecco creiem en la igualtat d'oportunitats i apostem pel Talent Sense Etiquetes.
Requisitos
Orientació al client i motivació per generar un impacte positiu.
Excel·lència professional, ambició i passió pel sector.
Residir a Barcelona o als seus voltants.
Flexibilitat per treballar de dilluns a divendres de 9h a 19h (amb el descans per dinar)
Bones habilitats comunicatives en català i castellà.
Experiència comercial en assegurances molt valorable.
¿Qué ofrecemos?
Bon ambient laboral, treball en equip, col·laboració i afterworks.
Formació inicial per conèixer bé l'empresa.
Contracte indefinit directament per empresa.
Sou fix de 25000€ bruts anuals + variable segons objectius assolits.
Jornada completa de dilluns a divendres, amb flexibilitat per treballar de 9h a 19h
Beneficis socials:
- Descomptes en productes i serveis
- Programa de retribució flexible
- Accés a formació contínua.
- Activitats de benestar durant l'any.