¡ BUSQUEM UN/A COORDINADOR/A! (call center)

  • Jornada
    Tiempo parcial
  • Salario
  • Tipo de contrato
    Temporal
  • Experiencia
    De 1 a 2 años
  • Localidad
    Barcelona
  • Num. Vacantes
    1
  • Referencia
    CC42D9B2-469C-8BAE-F6D5-40E1E09EFEF6

Busquem un/a Coordinador/a per a campanya dAtenció al Client i Vendes Sector Assegurances

Tens experiència liderant equips i et motiva acompanyar persones cap a lxit? Tagradaria formar part dun projecte sòlid en el sector assegurances? Busquem un/a coordinador/a amb capacitat de lideratge i orientació a resultats.

 Quines seran les teves funcions?
-Coordinació i seguiment de lequip dagents datenció al client i vendes.
-Acompanyament i suport en el seu desenvolupament diari.
-Control de qualitat, anàlisi dindicadors i propostes de millora.
-Garantir el compliment dels objectius marcats per la campanya.

 Modalitat i horari:
-Presencial, a les nostres oficines.
-Jornada completa: 8 hores diàries.
-Horari: de 12:00 h a 20:00 h.
-Formació inicial del 20/08 al 26/08, en horari de 09:00 h a 15:00 h.
-Incorporació al servei: 27/08.

 Què necessitem?
-Català avançat, tant parlat com escrit (requisit imprescindible).
-Experiència prèvia en coordinació o gestió dequips en entorns de contact center, atenció al client o vendes.
-Capacitat analítica, lideratge i habilitats comunicatives.
-Pro activitat i orientació a resultats.

 Què toferim?
-Projecte estable i amb possibilitats de creixement.
-Sou brut anual: 18.092,14 €.
-Equip proper, formació inicial i suport continuat
.

Requisitos
Català avançat, tant parlat com escrit (requisit imprescindible).
Experiència prèvia en coordinació o gestió dequips en entorns de contact center, atenció al client o vendes.
Capacitat analítica, lideratge i habilitats comunicatives.
Pro activitat i orientació a resultats.

¿Qué ofrecemos?
Projecte estable i amb possibilitats de creixement. Sou brut anual: 18.092,14 €. Equip proper, formació inicial i suport continuat.