Busquem un/a Coordinador/a per a campanya dAtenció al Client i Vendes Sector Assegurances
Tens experiència liderant equips i et motiva acompanyar persones cap a lxit? Tagradaria formar part dun projecte sòlid en el sector assegurances? Busquem un/a coordinador/a amb capacitat de lideratge i orientació a resultats.
Quines seran les teves funcions?
-Coordinació i seguiment de lequip dagents datenció al client i vendes.
-Acompanyament i suport en el seu desenvolupament diari.
-Control de qualitat, anàlisi dindicadors i propostes de millora.
-Garantir el compliment dels objectius marcats per la campanya.
Modalitat i horari:
-Presencial, a les nostres oficines.
-Jornada completa: 8 hores diàries.
-Horari: de 12:00 h a 20:00 h.
-Formació inicial del 20/08 al 26/08, en horari de 09:00 h a 15:00 h.
-Incorporació al servei: 27/08.
Què necessitem?
-Català avançat, tant parlat com escrit (requisit imprescindible).
-Experiència prèvia en coordinació o gestió dequips en entorns de contact center, atenció al client o vendes.
-Capacitat analítica, lideratge i habilitats comunicatives.
-Pro activitat i orientació a resultats.
Què toferim?
-Projecte estable i amb possibilitats de creixement.
-Sou brut anual: 18.092,14 €.
-Equip proper, formació inicial i suport continuat
.
Requisitos
Català avançat, tant parlat com escrit (requisit imprescindible).
Experiència prèvia en coordinació o gestió dequips en entorns de contact center, atenció al client o vendes.
Capacitat analítica, lideratge i habilitats comunicatives.
Pro activitat i orientació a resultats.
¿Qué ofrecemos?
Projecte estable i amb possibilitats de creixement. Sou brut anual: 18.092,14 €. Equip proper, formació inicial i suport continuat.