Busquem una persona dinàmica i resolutiva per cobrir una posició temporal del 11 dagost al 15 doctubre en una empresa amb bon ambient i equip consolidat.
Funcions principals:
- Facturació amb albarà i impressió de documents
- Donar suport al departament administratiu-comptable
- Coordinació logística amb missatgers i enviament de mostres
- Recollida denviaments i creació de fitxes de clients
- Gestió daltes de clients i ús del nostre propi RP
Horari:
- Dilluns a dijous: 8:30 a 14:00 i de 15:00 a 18:00
- Divendres intensiu: 8:30 a 14:30
Si tens experiència en tasques administratives i tagrada treballar en equip, aquesta pot ser una gran oportunitat per a tu! Escriu-nos i et donem més detalls. ?
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
RequisitosExperiència prèvia o coneixements bàsics en facturació, albarans i tasques administratives.
Habilitat amb eines informàtiques i facilitat per aprendre a utilitzar el RP intern de lempresa.
Persona organitzada, proactiva i amb capacitat per treballar en equip.
¿Qué ofrecemos?Salari de 11,76€/h
Oportunitat de guanyar experiència pràctica en lrea comptable i administrativo/a dins dun entorn professional.
Bon ambient de treball i suport constant per part de lequip.