Teleoperador/a comercial banca i finances

Nueva
  • Jornada
    Tiempo completo
  • Salario
  • Tipo de contrato
    Temporal
  • Experiencia
    De 1 a 2 años
  • Localidad
    Barcelona
  • Num. Vacantes
    6
  • Referencia
    B31FB948-B7B6-FE55-1D5F-F6E757F406AF

Tens experiència en atenció al client i domini bilingüe de castellà i català? Tagradaria créixer en un entorn dinàmic i innovador dins del sector financer? Aquesta és la teva oportunitat!

Busquem persones apassionades per ajudar, amb habilitats comunicatives i orientació a resultats, per incorporar-se a un dels principals operadors de Contact Center.

Funcions principals

  • Atenció inbound multicanal (telèfon, email, xat, xarxes socials, app).
  • Gestió de consultes i tràmits: targetes, dades personals, assegurances, accés a lapp, etc.
  • Venda creuada de productes financers (assegurances, ampliació de límit, fraccionament de compres).
  • Retenció de productes i suport a comerços amb finançament.



En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas

Requisitos
Imprescindible: Nivell bilingüe de castellà i català.
Educació secundària finalitzada (batxillerat o equivalent).
Mínim 6 mesos dexperiència en call center (preferentment en sector financer).
Excel·lents habilitats comunicatives i digitals.
Bon domini informàtic i mecanografia àgil.
Orientació comercial i capacitat de persuasió.
Valorable: Coneixements de productes financers i certificat de mediador/a dassegurances.

¿Qué ofrecemos?
Contracte inicial de 6 mesos amb possibilitat de pròrroga.
Equip estable i proper, amb suport constant de supervisió.
Ambient de treball dinàmic i orientat al desenvolupament professional.
Torns disponibles:
10:00 a 16:00 (30h/setmana)
14:00 a 20:00 (30h/setmana)
11:00 a 14:00 i 16:00 a 20:00 (35h/setmana)