Tens experiència en atenció al client i domini bilingüe de castellà i català? Tagradaria créixer en un entorn dinàmic i innovador dins del sector financer? Aquesta és la teva oportunitat!
Busquem persones apassionades per ajudar, amb habilitats comunicatives i orientació a resultats, per incorporar-se a un dels principals operadors de Contact Center.
Funcions principals
- Atenció inbound multicanal (telèfon, email, xat, xarxes socials, app).
- Gestió de consultes i tràmits: targetes, dades personals, assegurances, accés a lapp, etc.
- Venda creuada de productes financers (assegurances, ampliació de límit, fraccionament de compres).
- Retenció de productes i suport a comerços amb finançament.
Gràcies per interessar-te en aquesta oportunitat. Per a avançar en el procés de selecció, és imprescindible que completis una breu videoentrevista. És molt senzill i no necessites estar en directe. Només necessites un mòbil o ordinador amb càmera i connexió a internet.
Què has de fer, després d'inscriure't en aquesta oferta?
En breu rebràs un correu electrònic amb l'enllaç per a accedir a la plataforma de videoentrevistas.
Accedeix a l'enllaç, segueix les instruccions i grava les teves respostes. No fa falta que sigui perfecte, només volem conèixer-te millor!
No ho oblidis! És imprescindible per a continuar en el procés.
Important: Només podrem tenir en compte les candidatures que hagin realitzat la videoentrevista i el test ofimàtic. No deixis passar l'oportunitat de demostrar la teva motivació i encaix amb el lloc des del minut un!
Consell extra: Cerca un lloc tranquil, amb bona il·luminació, i assegura't de tenir una aparença cuidada. No fa falta anar de gala, però una roba neutra o una cosa formal sempre transmet professionalitat. Mostra la teva millor versió!
Una vegada finalitzis la videoentrevista, hauràs de completar un test ofimàtic obligatori. És una prova senzilla que ens ajudarà a conèixer el teu maneig bàsic d'eines informàtiques.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
RequisitosImprescindible: Nivell bilingüe de castellà i català.
Educació secundària finalitzada (batxillerat o equivalent).
Mínim 6 mesos dexperiència en call center (preferentment en sector financer).
Excel·lents habilitats comunicatives i digitals.
Bon domini informàtic i mecanografia àgil.
Orientació comercial i capacitat de persuasió.
Valorable: coneixements de productes financers i certificat de mediador/a dassegurances.
¿Qué ofrecemos?Contracte inicial de 6 mesos amb possibilitat de pròrroga.
Equip estable i proper, amb suport constant de supervisió.
Ambient de treball dinàmic i orientat al desenvolupament professional.
Torns disponibles:
10:00 a 16:00 (30h/setmana)
14:00 a 20:00 (30h/setmana)
9:00 a 15:30 (32,5h/setmana, només per suport al comerç)
11:00 a 14:00 i 16:00 a 20:00 (35h/setmana)
9,40€ b/h
Lloc de treball Avinguda Diagonal 67, Barcelona